elefant.ro are pielea groasa | review negativ

Sursa foto

elefant.ro
mi-a lasat senzatia unui magazin care nu-si respecta clientii.

Cautam niste carti pe Internet si mi-a sarit in ochi un banner de pe elefant.ro care ma anunta ca la prima comanda voi avea 25% reducere.

Interesant, dar totusi nu, imi zic. Ultima oara cand am comandat ceva de la ei au intarziat atat de mult incat pana la urma am retras comanda.

Ma mai gandesc si zic sa le mai dau oamenilor o sansa, ca doar si ei imi vor da mie o reducere.Poate ca lucrurile s-au mai schimbat intre timp.

Cercetez cu grija oferta si tot adaug in cos. In afara de ce imi doream eu, trebuia sa-i mai furnizez carti si lui Mos Craciun, lui Mos Nicolae, si in lumina noii reduceri unele titluri devin brusc mai interesante. Pana la urma am adunat o lista destul de consistenta, de 15 volume.

Nu erau toate pe stoc, doua dintre ele trebuiau comandate de la edituri, cu termen maxim de asteptare de 10 zile lucratoare.

Am optat sa primesc toate cele 15 carti in acelasi timp si m-am inarmat cu rabdare.

Trec cele zece zile lucratoare. Nimic. Nu tu un mail de instiintare, ca mai dureaza sau ca nu mai vine comanda. Mai astept, ca or fi aglomerati, se apropie sarbatorile. Mai trec cateva zile, nimic.

Iau taurul de coarne si trimit un mail.

Deja crestea in mine nemultumirea si frustrarea ca nu mi-a ajuns comanda, cine naiba m-o fi pus sa comand iar de la ei, cu reducerea lor cu tot.

In aceeasi zi imi mai vine inima la loc cand imi raspunde cineva ca au cartile comandate pe stoc si mi le vor trimite a doua zi.

Am ramas cu senzatia ca au uitat de comanda mea.

Ar fi fost firesc sa ma caute ei sa-mi spuna ca gata, le livreaza, ca doar aveam de platit 15 carti, nu?

Primesc coletul, in sfarsit, si iau la puricat o carte pop-up, sa vad daca e totul ok, care costa cat un sfert din lista si avea multe detalii fragile. Da. E bine.
Ma uit si la cartile pentru copii, sa vad ce cadou vor gasi piticii mei in ghetute de la Mos Craciun.

Ooops! O carte avea coperta montata invers!

Cartea este cu susu-n jos si cu spatele-n fata. Ca sa citesti, trebuie sa o deschizi de la ultima coperta. Ce sa fac? Nu e o carte scumpa, dar totusi eu am platit-o deja de buna, si nici nu pot sa i-o dau copilului defecta.

Cand le-am cerut sa-si repare greseala…


Scriu iarasi un mail
si le cer sa-si repare greseala, si le sugerez un alt titlu, din aceeasi colectie, la acelasi pret, in caz ca nu mai au pe stoc carticica respectiva, doar sa nu mai fie nevoie sa astept alte doua saptamani livrarea. Nu ca sunt un client rezonabil?

Am primit rapid un raspuns cum ca eroarea va fi remediata cat de curand, ca au pe stoc cartea si vor trimite un curier sa facem schimbul.
A trecut de atunci peste o saptamana, timp in care am mai trimis vreo trei mailuri si nimeni nu mi-a mai raspuns.
Daca erau cat pe ce sa uite sa-mi livreze comanda cand aveau bani de luat de lamine, ce asteptari sa mai am acum, cand am achitat-o deja?

Cica elefantul ar aduce noroc, dar mie mi se pare ca elefantul asta autohton este cam nesimtit.
Si amnezic.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *